Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over LOI VIP Deals? Misschien vindt je het juiste antwoord in onderstaande vragen. Staat je vraag hier niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op tijdens kantooruren.

LOI VIP Deals is een platform dat ontwikkeld is en beheerd wordt door Touch Promotions B.V., dit is een samenwerkingspartner van LOI.

Met de unieke code die je van LOI ontvangt kan je jezelf registreren en een account aanmaken bij LOI VIP Deals. Het aanmaken van een account op LOI VIP Deals geeft je toegang tot kortingen oplopend tot maximaal 70% op de beste deals voor de inrichting van jouw studieplek en voor jouw ontspanning, uit en thuis.

Je kunt na ontvangst van je code nog een jaar gebruik maken van de LOI VIP Deals.

De e-tickets of producten die je bestelt via LOI VIP Deals staan niet op naam. Je kan dus met meerdere personen gebruik maken van de aanbiedingen op het platform.

Je kan in totaal 8 kaarten per order, per arrangement bestellen.

Als je een foutmelding krijgt, neem dan contact op met de klantenservice van de LOI VIP Deals.

Je kan de bestelling betalen met iDEAL en creditcard (VISA en MasterCard).

Je vindt de levertijd en wijze van levering in de omschrijving van de aanbiedingen. Heb je een bestelling geplaatst maar de e-tickets nog niet ontvangen? Raadpleeg dan eerst de ‘spambox’ of ongewenste e-mail van je e-mail programma, wellicht zijn de e-tickets daarin terecht gekomen. Is dat niet het geval? Neem dan contact op met de klantenservice van LOI VIP Deals.

Je ontvangt na het plaatsen van de bestelling binnen enkele minuten een betalingsbevestiging.

Let op: in sommige gevallen dien je het e-ticket uit te printen en geldt deze direct als toegangsbewijs. Dit is niet in alle gevallen zo. Lees daarom goed de instructie die vermeld wordt in de omschrijving van de aanbieding en op het e-ticket zelf.

Helaas is het niet mogelijk om reeds aangekochte e-tickets te wijzigen of retourneren.

Indien een voorstelling waarvoor je e-tickets hebt aangeschaft, wordt geannuleerd, zullen wij per e-mail of telefonisch contact met je opnemen om te zoeken naar een alternatieve oplossing. Indien er geen gelijkwaardige oplossing geboden kan worden, ontvang je het aankoopbedrag van deze e-tickets retour.

Ja, de gegevens worden vertrouwelijk behandeld zoals je kunt lezen in onze privacyverklaring.

Wil je de bestelling van een product toch annuleren na bestelling of heb je het verkeerde product besteld?

Heb je een pakbon ontvangen per email? Neem contact op met het emailadres op de pakbon.

Mocht je geen pakbon ontvangen hebben stuur dan een email binnen 14 dagen naar promotions@touchincentive.com. Wij zullen je daarna per email voorzien van de juiste instructies.

Heb je een pakbon ontvangen per email? Neem contact op met het emailadres op de pakbon.

Mocht je geen pakbon ontvangen hebben, stuur dan een email naar promotions@touchincentive.com. Voeg ook het betaalbewijs en foto’s van het defect toe aan de email. Wij zullen je daarna per email voorzien van de juiste instructies.

Staat je vraag hier niet tussen? Neem dan contact met ons op