Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over LOI VIP Deals? Misschien vindt je het juiste antwoord in onderstaande vragen. Staat je vraag hier niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op tijdens kantooruren.

Wat is LOI VIP Deals?
LOI VIP Deals is een platform dat ontwikkeld is en beheerd wordt door Touch Promotions B.V., dit is een samenwerkingspartner van LOI.

Wat houdt LOI VIP Deals in?
Met de unieke code die je van LOI ontvangt kan je jezelf registreren en een account aanmaken bij LOI VIP Deals. Het aanmaken van een account op LOP VIP Deals geeft je toegang tot kortingen oplopend tot maximaal 70% op de beste deals voor de inrichting van jouw studieplek en voor jouw ontspanning, uit en thuis.

Tot wanneer is mijn LOI VIP Deals code geldig?
Heb je de LOI VIP Deals code ontvangen voor oktober 2021? Dan is deze code geldig tot en met 31 december 2022. Heb je na deze datum een code ontvangen? Dan krijg je een jaar toegang tot het LOI VIP Deals platform. 

Kan alleen de bezitter van de LOI VIP Deals code gebruik maken van de aanbiedingen op het platform?
De e-tickets of producten die je bestelt via LOI VIP Deals staan niet op naam. Je kan dus met meerdere personen gebruik maken van de aanbiedingen op het platform.

Met hoeveel personen kan ik gebruikmaken van de LOI VIP Deals?
Je kan in totaal 8 kaarten per order, per arrangement bestellen.

Ik krijg een foutmelding bij het invoeren van de unieke code, wat moet ik doen?
Als je een foutmelding krijgt, neem dan contact op met de klantenservice van de LOI VIP Deals.

Hoe kan ik betalen?
Je kan de bestelling betalen met iDEAL en creditcard (VISA en MasterCard).

Hoe en wanneer ontvang ik de e-tickets?
Je vindt de levertijd en wijze van levering in de omschrijving van de aanbiedingen. Heb je een bestelling geplaatst maar de e-tickets nog niet ontvangen? Raadpleeg dan eerst de ‘spambox’ of ongewenste e-mail van je e-mail programma, wellicht zijn de e-tickets daarin terecht gekomen. Is dat niet het geval? Neem dan contact op met de klantenservice van LOI VIP Deals.

Ontvang ik een bevestiging van de betaling?
Je ontvangt na het plaatsen van de bestelling binnen enkele minuten een betalingsbevestiging.

Hoe verzilver ik mijn e-ticket?
Let op: in veel gevallen dien je het e-ticket uit te printen en geldt deze direct als toegangsbewijs. Dit is niet in alle gevallen zo. Lees daarom goed de instructie die vermeld wordt in de omschrijving van de aanbieding en op het e-ticket zelf.

Hoe kan ik mijn aangekochte e-tickets wijzigen?
Helaas is het niet mogelijk om reeds aangekochte e-tickets te wijzigen.

Wat gebeurt er bij annulering van een voorstelling?
Indien een voorstelling waarvoor je e-tickets hebt aangeschaft, wordt geannuleerd, zullen wij per e-mail of telefonisch contact met je opnemen om te zoeken naar een alternatieve oplossing. Indien er geen gelijkwaardige oplossing geboden kan worden, ontvang je het aankoopbedrag van deze e-tickets retour.

Worden mijn gegevens vertrouwelijk behandeld?
Ja, de gegevens worden vertrouwelijk behandeld zoals je kunt lezen in onze privacyverklaring.

Hoe kan ik een product retourneren?
Wil je de bestelling van een product toch annuleren na bestelling of heb je het verkeerde product besteld?

Heb je een pakbon ontvangen per email? Neem contact op met het emailadres op de pakbon.

Mocht je geen pakbon ontvangen hebben stuur dan een email binnen 14 dagen naar promotions@touchincentive.com. Wij zullen je daarna per email voorzien van de juiste instructies.

Is je product kapot bij binnenkomst of defect?
Heb je een pakbon ontvangen per email? Neem contact op met het emailadres op de pakbon.

Mocht je geen pakbon ontvangen hebben, stuur dan een email naar promotions@touchincentive.com. Voeg ook het betaalbewijs en foto’s van het defect toe aan de email. Wij zullen je daarna per email voorzien van de juiste instructies.